Wij verzenden al onze producten direct uit eigen voorraad.
Alle getoonde producten op onze site zijn op voorraad. Wanneer een product een langere levertijd heeft, dan staat dit duidelijk bij het artikel of in jouw winkelwagen vermeld. Uitverkochte producten bevatten geen bestelknop en zijn bij ons niet te bestellen in de shop.
Verzending naar Nederland
Wij bezorgen in Nederland en Belgie voor overige landen kan je met ons contact opnemen. De verzendkosten in Nederland zijn met Standaard pakketservice (€8.41) wanneer je een bestelling plaatst onder de €100,-- excl.btw. Alle bestellingen worden via Post.nl verzonden. Wanneer je een bestelling plaatst voor 17.00 uur, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden via Post.nl. In het afrekenproces mag je zelf kiezen voor een andere afleverdag. (bij opmerkingen) op dit moment wordt door PostNL circa 98% van de door ons aangeboden pakketten ook daadwerkelijk de volgende dag bezorgd.
Verzending naar België
Wij versturen veel pakketjes naar Belgie. De verzendkosten Standaard naar België zijn €10.29. boven de €100,- Gratis Wanneer je een bestelling plaatst voor 17.00 uur, dan wordt jouw bestelling dezelfde nog door ons verzonden. Dit betekent dat jouw bestelling 9 van de 10 keer de volgende werkdag al in je bezit zal zijn (zondag helaas uitgesloten).
Bestelling afhalen bij Perfecthairstore? Bel even als je komt
Helemaal geen geduld! En wilt je vandaag nog onze fantastische producten gaan gebruiken. Dat is geen probleem bel of App 06-55733887 ons even dat je graag langs wilt komen dan maken wij speciaal even tijd voor je klaar.
Je ontvangt een e-mail zodra jouw bestelling is verzonden.
Zodra jouw bestelling door ons wordt verstuurd ontvangt je een e-mail met een track and trace zo dat jij gemakelijk kunt zien waar jouw bestelling zich bevindt.
Wat gebeurd er als ik de postbode hebt gemist?
Als je de eerste keer niet thuis bent zal onze vervoerder de volgende dag nogmaals het pakket bij jouw aanbieden. Wanneer het pakket beide keren niet kan worden afgeleverd, brengt PostNL de zending naar het dichtstbijzijnde Postkantoor. Het pakket blijft drie weken liggen op het Postkantoor en gaat daarna retour naar de afzender. Voor ontvangst van het pakket moet altijd getekend worden. Waneer je er speciaal om vraagt kan uw pakketje ook bij de buren wordt afgeleverd.
Geannuleerde artikelen
Voor de levering van jouw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van jouw bestelling blijkt dat een product dat jij besteld hebt niet meer op voorraad is (wanneer een product is uitverkocht of een langere levertijd heeft staat dit altijd vermeld bij het artikel!) of dat deze niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopbedrag van het artikel, inclusief verzendkosten, aan jou gecrediteerd.